Στόχος μας είναι να εξασφαλίσουμε την απόλυτη ικανοποίησή σας.Αν για οποιοδήποτε λόγο δε μείνετε ευχαριστημένοι από την παραγγελία σας, μπορείτε να επιστρέψετε μέρος ή όλα τα προϊόντα που αγοράσατε.
Αλλαγές προϊόντων γίνονται στις περιπτώσεις:
1) Που το προϊόν το οποίο λάβατε είναι ελαττωματικό.
2) Εάν λάβετε διαφορετικά προϊόντα από αυτά που έχετε καταχωρήσει στην παραγγελία σας.
3) Σε περίπτωση όπου το νούμερο – μέγεθος κάποιου προϊόντος δεν σας ταιριάζει και επιθυμείτε αλλαγή με άλλο προϊόν.
4) Εάν επιθυμείτε να αντικαταστήσετε προϊόντα που έχετε λάβει, τα οποία δεν είναι ελαττωματικά, για προσωπικούς λόγους.
Στις παραπάνω περιπτώσεις θα πρέπει να επικοινωνείτε τηλεφωνικά στο 2381027507 είτε με email στο info@fashionwoman.gr και να αναφέρετε το περιστατικό.
Δεν γίνονται αποδεκτές επιστροφές εάν δεν έχει προηγηθεί τηλεφωνική ή ηλεκτρονική επικοινωνία.
Οι αλλαγές για τις ηλεκτρονικές παραγγελίες μπορούν να γίνουν εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής.
Για να πραγματοποιηθεί η αλλαγή, τα προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην αρχική τους κατάσταση και συσκευασία, να μην έχουν φορεθεί, χρησιμοποιηθεί, τροποποιηθεί ή πλυθεί και να μην έχουν αφαιρεθεί το καρτελάκι και το barcode.
Τα επιστρεφόμενα προϊόντα θα πρέπει απαραίτητα να συνοδεύονται από το νόμιμο παραστατικό πώλησης (απόδειξη), το οποίο θα εσωκλείεται εντός του δέματος.
Για την καλύτερη εξυπηρέτηση σας, ελέγχετε τα προϊόντα που φτάνουν σε εσάς κατά τη στιγμή της παράδοσης τους για εμφανή ελαττώματα των ίδιων ή της συσκευασίας τους.
Στις περιπτώσεις 1 & 2 τα μεταφορικά έξοδα επιβαρύνουν αποκλειστικά το fashionwoman.gr
Στην 3η & 4η περίπτωση το κόστος των μεταφορικών επιβαρύνει τον πελάτη. Η νέα παραγγελία θα πρέπει να έχει ίση ή μεγαλύτερη αξία από αυτήν που αντικαθιστά.
Τα μεταφορικά έξοδα καθώς και η διαφορά που θα προκύψει από την νέα παραγγελία επιβαρύνουν αποκλειστικά τον πελάτη.
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ
Σε περίπτωση που δεν θέλετε να αντικαταστήσετε το επιστρεφόμενο προϊόν με κάποιο άλλο, μπορείτε να ζητήσετε μερική ή ολική επιστροφή χρημάτων. Στη μεταξύ μας επικοινωνία θα μας αναφέρετε το λόγο επιστροφής καθώς και το IBAN, την τράπεζα αλλά και το όνομα δικαιούχου. Μόλις το προϊόν φτάσει στην αποθήκη μας και ελεγχθεί ότι βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση, θα καταθέσουμε το ποσό επιστροφής στον λογαριασμό που μας έχετε δώσει εντός 14 εργάσιμων ημερών από την ημέρα παραλαβής των στοιχείων σας. Τυχόν τραπεζικά έξοδα-κρατήσεις που προκύπτουν επιβαρύνουν αποκλειστικά και μόνο τον πελάτη, όσον αφορά την τράπεζα του ιδίου.